Digitalni marketing je termin s kojim se sve više susrećemo te je danas jedan od najvažnijih faktora uspjeha svakog poduzeća, bez obzira na njegovu veličinu, djelatnost i lokaciju. Ova vrsta marketinga nije više pitanje izbora, već apsolutna potreba za svako poslovanje.
Procjenjuje se da će veliki procenat poslova u budućnosti zahtjevati poznavanje informaciono – komunikacionih tehnologija. Iako je Internet relativno novi marketinški alat u poređenju sa metodama kao što su oglasi u novinama i bilbordi, oglašavanje putem interneta postalo je od velikog značaja. Iako postoji veliki broj razloga zbog kojih je internet marketing jedan od najboljih načina da dođete do vaših kupaca, navešću neke od najbitnijih: klijenti su na internetu i puno je ekonomičnije od tradiocionalnog oglašavanja.

Internet marketing je ekonomičan i izuzetno mjerljiv, tako da možete pratiti kako se svaki zadatak izvodi. Kada uzmete u obzir činjenicu da ogromna većina ljudi provodi vrijeme i posluje online, ima smisla da iskoristite ono što ova otvorena platforma može ponuditi vašem poslu.

Marketing nam nudi različite opcije za povećanje profita, a najpopularnije su:

SEO optimizacija

SEO (Search Engine Optimization) je od velike važnosti za sve poduzetnike koji žele da povećaju svoje prihode preko interneta. Radi se o doista važnom koraku, možda i najvažnijem u povećanju posjete i prihoda. Na samoj web stranici radi se nekoliko aktivnosti kako bi se poboljšale pozicije na Google tražilici za traženi proizvod, uslugu ili neki sadržaj i time dobijali konstantnu organsku posjetu.
Od velike je važnosti biti u prvih 10 rezultata pretrage jer su online korisnici dosta lijeni. Ako im Google odmah ne ponudi zadovoljavajući rezultat radije će utipkati drugi pojam u tražilicu i nadati se relevantnijem rezultatu. U teoriji, za mnoge druga stranica na Googleu niti ne postoji pa ćete slabom pozicijom web shopa propustiti mnogo organskih posjeta koje nije potrebno plaćati po kliku i potencijalnih konverzija (npr. kupovina proizvoda). Zapravo, nalazite li se na drugoj strani rezultata pretrage, postoji samo pet posto šanse kako će vas neko pronaći. Ako vaš web shop nije među top 10 rezultata gubite 95 posto potencijalnog prometa.

Biti na prvoj poziciji u tražilicama također osigurava privlačenje korisnika koji stvarno žele vaš proizvod ili su baš u potrazi za uslugom koju nudite.

Oglašavanje na društvenim mrežama

Marketing na društvenim mrežama je zadnjih godina postao veoma popularan s obzirom da milioni ljudi provode značajan dio vremena na društvenim mrežama poput Facebooka, Twittera, Instagrama i LinkedIna.Marketing na društvenim mrežama ima 100% veću mogućnost da dovede ciljanu skupinu na vaš sajt, nego što to ima tradicionalni marketing. Također, možemo izgraditi prilagođenu publiku, što nam omogućava da tačnije ciljamo korisnike.

Google plaćeni oglasi ( Adwords )

PPC oglašavanje ( Pay Per Click – plaćanje po kliku) je malo drugačije od SEO optimizacije. To su plaćeni oglasi na internetu gdje možete prikazati svoj baner na svim domaćim ili stranim portalima i gdje se vaši oglasi prikazuju jedino kada korisnik pretražuje određenu ključnu riječ za koju ste se i vi odlučili oglašavati.
Drugim riječima, oglašavate se samo onima koji su zainteresovani za vaše usluge i proizvode! Bitno je napomenuti da se PPC oglasi plaćaju samo kada neko klikne na vaš oglas. Ciljajte online korisnike u određenim zemljama, područjima, gradovima ili na određenoj udaljenosti od vašeg poduzeća. Koga god poželite, možete ciljati!